Sender hver dag - hjemlevering - post i butikk - kort leveringstid!

Copy of Kvalitetstid.no kjøpsbetingelser (gamle)

Reklamasjon

Ved feil på varen, eller hvis produktet du mottar er skadet når du mottar det, har du rett til å reklamere på varen(e). 

Ved reklamasjon ber vi deg sende oss en mail til post@kvalitetsid.no så snart du oppdager feilen, og legge ved bilder og beskrivelse av varens feil/mangler.

Normalt vil vi sende deg en ny vare, og be deg sende varen i retur. Ved noen tilfeller vil vi reparere varen for deg og sende deg denne varen tilbake, eventuelt sende deg reservedel for å reparere skaden selv. 

Hvis vi ber deg sende varene i retur, vil du få en returlapp tilsendt i posten, slik at vi betaler for returfrakten. Husk at returvarer kan ikke sendes med postoppkrav.

Angrerett

Du kan sende varene du har kjøpt i retur og få pengene tilbake om følgende forutsetninger er oppfylt:

  • Du må sende varene tilbake til oss innen 14 dager fra datoen du hentet varen på utleveringsstedet/mottok varen i posten.
  • Varen skal være ubrukt, uten skader og returneres i originalemballasje
  • Du må selv betale frakt for returen
  • Varen kan ikke sendes i postoppkrav

Se flere detaljer rundt angrerett ved fjernsalg (salg over internett) hos Norsk Lovdata

Fra vi mottar varen tilbake fra deg kan det gå inntil 14 dager til beløpet er refundert til din konto. Om du har valgt å betale med faktura og ennå ikke betalt varen, vil vi stoppe fakturaen så snart vi har behandlet din retur. Betalingsfristen er likevel ditt ansvar å overholde, og vi vil ikke kompensere eventuelle forsinkelsesrenter eller purregebyr som følge av forsinket oppgjør på opprinnelig faktura.

Bytte av produkter (pr post eller oppmøte)

Du kan bytte varer du har kjøpt hos Kvalitetstid.no, enten ved å sende de tilbake til oss med post eller å komme til vårt lager på Sofiemyr utenfor Oslo.

Visse forutsetninger gjelder:

  • Du må bytte varene innen 30 dager fra du mottok dem
  • Varene kan enten byttes i andre varer (men ikke salgsvarer) eller vi kan utsted en tilgodelapp (tilgodelapp kan ikke benyttes på salgsvarer)
  • Salgsvarer byttes ikke
  • Varen skal være ubrukt, uten skader og returneres i originalemballasje
  • Du må selv betale frakt i forbindelse med byttet
  • Varene kan ikke sendes i postoppkrav

Leveringstid

Vi pakker og sender bestillinger normalt dagen etter at vi mottar bestillingen. Vi sender bestillinger alle hverdager og det tar typisk 1-3 arbeidsdager innen du får varene.

Skade under transport

Hvis du skulle være så uheldig å motta en skadet pakke, ber vi deg umiddelbart melde fra til vår transportør og sende oss en melding på post@kvalitetstid.no, slik at vi kan få sendt deg en ny vare så raskt som mulig.

Uavhentede pakker

Dersom du bestiller varer, og pakken blir liggende uavhentet på utleveringssted ditt, slik at den returneres til Kvalitetstid.no, må vi belaste deg med et gebyr på kr 350,- kr. Beløpet dekker frakt- og ekspedisjonsgebyr som vi blir fakturert av PostNord.

 

x